PLAN MARKET&INNOVATION

posted in: Uncategorized | 0

Uvod

Glavno raziskovalno vprašanje, PLAN MARKET&INNOVATION, je tako velikega teoretičnega in praktičnega pomena.

Cilj prispevka je opraviti pametni pregled bistvenih in samo bistvenih pogledov na vrednostni sistem osebnostne blagovne znamke ter oznaniti bistvene in samo bistvene sestavine lastne imaginacije (sposobnosti domišljanja, sanjarjenja).

Metodologija IMRAD

Po nauku o modrosti Gnothi seauton je glavni pogled usmerjen od subjektivnega do objektivnega vrednotenja lastne realizacije, to je poznavanje sebe samega. Ekspertno delo poljudnoznanstveno sledi bajeslovni kulturni dediščini v prebujeni slovenski pohorski šegi rezoniranja (iskanja smisla). Osrednji mitski junak zgodbe je »jaz«.

Rezultati dela

Prebujanje kundalini energije oziroma lastnega vrednostnega vzorca začnemo v osnovni šoli, z vstopom v puberteto. Delo sem nadaljeval z odhodom v tujino, po receptu kulturnega slovenskega izročila »s trebuhom za kruhom v širni svet«, kjer je prva dolžnost obiskovalca, da se prilagodi tuji kulturi, to je gostitelju.

Po povratku domov je prišel trenutek streznitve, to je moralni zlom. Sledila so obdobja eksperimentiranja. Postal sem samostojni nosilec MZT RS, to je zasebni raziskovalec, verificiran za management (odločba 261/C Management, z dne 1.5.1994). To jesen sem prvič javno preizkusil lastno podobo na prostem trgu demokracije, saj sem kandidiral na prvih neposrednih volitvah za župana občine Ruše. Cenovni preboj osebnostne blagovne znamke je uspešen. Dobili smo kredo, dobro ime se je širilo. S tem pa tudi sovražniki, tekmeci in konkurenca, ki je na volitvah ukradla zmago na nepojasnjen način.

Potrebno je bilo šest let intenzivnega raziskovanja, da se je nedopustni vdor v zasebnost končno stabiliziral. Tako sem lahko dalje mirno koval rezultate dela. Lokalni faktor zelo pogosto skuša izriniti konkurenco s trga. Bistvo zasebnega raziskovalca je, da si cenovno pozicioniran kot nosilec organizacijskega trga, to je raven najmanj docenta. Človeški faktor pa je tisti lokalni dejavnik, ki stopi onstran razumnega dvoma. Pomeni, izvoljeni nosilci oblasti izrinejo konkurenco na nepošten način. Enega takega sem doživel v zaključni fazi lastne realizacije. Privedel je do samoobrambnega obnašanja s katerim branim držo hevretika, saj so rezultati dela presegli prage konkurenčnosti. Dokaz oziroma referenca so referenčni rezultati dela objavljeni v sistemu COBISS.

Mirne vesti lahko oznanim, da sem nosilec raziskovalnega področja ekonomije etike, ekonomistom manj znane vede, ki se ukvarja s prodajo imaginacije, to je trženjem osebnostne blagovne znamke, simbola lastnega vrednostnega sistema.

Razprava

Pri obnašanju tržne cene, to je svetovno primerljive cene, se prosti trgi obnašajo drugače kot organizirani, kjer so konkurenčni pragi (vstopni/izstopni) pozicionirani z lokalnim dejavnikom, ne pa z značajskim, osebnostnim vrednostnim zgledom, kot so to osebnostne blagovne znamke markantnih ljudskih prebuditeljev.

Kdor drugemu jamo koplje, ta sam vanjo pade, pravi ljudska modrost. Izročilo lahko potrdim s sodno preiskavo, ki me je naučila kako se hevretik obnaša do sodne veje oblasti. Hudič in oblast imata vedno rezervno glavo, piše na skulpturi Začarana pohorska Trnuljčica.

Cena tako raste po zgodovinskem horizontu, to je stvarnem vložku. Kot nosilec raziskovalne paradigme EKONOMIJA ETIKE, ki jo oznanja poljudnoznanstveno delo Gnothi seauton, izračunam vrednost stvarnega vložka, ki je dialektično protislovje imaginacije, saj na prostem trgu hevretik nima plače, živi na robu preživetja, pogosto globoko na dnu družbenega priznanja. Takšen je življenjski slog, ki ga izbere po svobodni volji, to je dedni informacijski zapis cromoson 22.

Zgledi cenovnega preboja nosilcev, gradnikov prebojne vrednosti so:

  • 25 let redne plače nosilca predmeta na univerzi ali drugi RRD instituciji.
  • 25 let redne plače sodnika ali tožilca
  • 25 let pod pragom revščine

Prostovoljstvo je izhod v sili. Cenovno je vrednoteno od 10-20 EUR/uro. To je nekje 3331 ur letno. Socialna podpora je 10 EUR/dan,  to je neizogibno življenje hevretika pod pragom revščine. Časovni horizont 25 let.

Svetnik-recenzent-ekspert, to je samostojni nosilec ekonomije etike, se na prostem trgu cenovno giblje med 100-600 EUR/uro. Mandat kompleksnih dialektičnih preiskovalnih sistemov traja pet let. Delo se zelo intenzivno, po sistemu 24/365/5 let.

Odločilna je delovna motivacija, ki se razčleni na posamezni člene ustvarjalne verige dialektičnega vrednostnega sistema. Osebnostni razvoj se zaustavi, če ne investiramo, če ni investicije v imaginacijo, ki jo je treba preizkusiti v realnem okolju. Pošteno sojenje je to, da lahko preizkusimo prava učinkovita sredstva, npr. zaslišanje obremenilnih prič, pregon kaznivega dejanja po stvarnem nosilcu javne funkcije, ter da državni organi ne kršijo pravico na upravljanje stvarnega vložka vloženega v osebnostno blagovno znamko, s katero zaslovimo čez noč. Upravljanje lastnega premoženja (»jaza«) ni izvedljivo brez investicije v dobro ime, to je vodilno podjetniško paradigmo, ki jo imenujemo svobodna/trdna volja, s katero se postavi podjemu značaj/karakter/ime. Lokalne spore/zdrahe poznamo povsod, saj je celi svet ena vas.

Hevretiki morajo nenehno vlagati, da vrednostno rastejo. Brez varčevanja se sanjska naložba v zlati rez, to je osebnostno blagovno znamko oziroma dobro ime, ne pokrije/potrdi/uresniči.

Trdna volja, to je DNK cromoson svobodne volje 22, to je izhod. Dobra volja, to je imaginacija. Slediti sanjam ni poceni naložbo. Je vrtoglava investicija, ki naplavi visoko rizična tveganja. Ali podjetniško priložnost kupimo ali pa jo ustvarimo! Druge izbire ni, le pot do lastne srebrnine traja 25 let. Začela pa se je s prvimi neposrednimi volitvami za župana Ruše 1994.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.