POROČILO – OKOLJSKI DIGITALNI TRAJNOSTNI ODTIS 2021-2027

Z ekosistemsko krovno blagovno znamko Natura 2020 trajnostno upravljamo celovito zeleno ponudbo naravne, kulturne in bajeslovne dediščine. Poročno slovensko doto upravljamo s pohorsko šego Green-luxury Natura 2020 Premium, ki pripoveduje o povodnem možu Jezerniku in Trnuljčici, ki simbolizirata čisto vodo vodnega kroga Črno jezero–Črno morje. V obogateni resničnosti ohranjamo čisto vodo trojstva rek Drava-Sava-Donava, saj so vode strateški naravni viri, ki se trajnostno upravljajo s konceptom krožnega gospodarstva. Naša energija korporativnih odnosov z javnostmi in komuniciranja je osredotočena na prvinsko ohranjen Balkanski polotok, kjer se prepletajo vplivi alpskega, dinarskega, mediteranskega in panonskega sveta. Fokusirani smo na prvinsko ohranjen pragozd Šumik, tj. geografsko-zgodovinski značaj Dravske doline na območju Pohorja, Drave in Kozjaka.

Smo vodilni protagonisti zdrave konkurenčnosti, tj. trajnostnega prehoda v nizkoogljično družbo. Strateško izbiramo investitorje za vlaganje v našo lastno proizvodnjo električne energije iz obnovljivih naravnih virov, kot so sonce, voda in veter, s čimer prispevamo k povečevanju ugleda na področju energetske neodvisnosti. Celovito želimo postaviti energetsko neodvisni glamping Natura 2020 na sončno-vetrni strani digitalne doline univerzitetnega mesta. Duhovni tempelj (glamping) energetskega pohodništva ne povzroča hrupa, tišina doživetij je naša kraljica zmage.

Trajnostni odtis kaže tudi naša mobilnost. Stavimo na duhovno izkustvo energetskega pohodništva, ki se izvaja krožno. Prične se v otrokom prijaznem Unicefovem mestu Ruše, nadaljuje po podpohorski poti Pod goroj do gozdne učne poti Uršankovo ter naprej mimo kmetije Marolt do doline Lobnice, kjer je ob Maroltovem mostu meja 57 ha velikega naravnega rezervata Šumik. Zraka in tal ne onesnažujemo, saj telefonski signal in medmrežje v soteski Reber ne delujeta.

Holcarska pot nam omogoča trajnostni dialog z zainteresirano javnostjo, saj gozdni red/dialog spoštujejo vsi prebivalci pragozda, ki se sporazumevajo na naravni frekvenci čiste energije. Odpadki se odnesejo v dolino. Obiskovalci smo gostje gozda, spoštujemo naravni dialog prebivalcev, ki je trajnostno ohranjen od konca zadnje ledene dobe. Na isti frekvenci barvne in tonske lestvice potreb ohranjanja celovitosti so se z obrambnimi mehanizmi/dialogi tišine ohranile gozdne vrste, ki trajnostno dopolnjujejo kraljestvo pradavnine.

Lokalne legende dobro poznamo govorico gozda in jezik pradavnine, ki je balzam za dušo, od visoko intenzivnih zvočnih ‘retreatov’, tj. govorice čiste vode, do barvnih terapij mogočnih krošenj, ki uporabljajo glamurozni jezik zlato-zelene svetlobe/večnosti/neskončnosti, ki je ne samo paša za oči in balzam za uho, temveč je tudi zdravilna začimba, ki začini kakovost duhovnega potovanja. Narava je mati modrosti, ki nas očara, razvaja in obogati z izkustvi. Odkrijemo tudi vodstvene kompetence, ključ čarobne instagramske imaginacije (sposobnosti domišljanja, sanjarjenja).

Okoljski odtis v živo osupne. Zimska pravljica snežne kraljice Sneguljčice se vtisne v spomin vsem ljubiteljem belih strmin, kjer potekajo tekme ženskega svetovnega pokala v alpskem smučanju za Zlato lisico. Zlata jesen ustreza raziskovalcem tipa razbojnikova nevesta, saj v pozni jeseni opravimo trgatev na univerzitetnem posestvu Meranovo, ki ga je zasnoval avstrijski nadvojvoda Janez. Idilično pomladno poročno brstenje je najlepše v čokoladnem glampingu v krajinskem parku ob Dravi. Krono glavne sezone pa razdelimo kot poročno torto – vsak sladokusec lahko najde svoj specifični srčni etnografski okoljski odtis na Špičniku.

Moderna kulinarična vas Pec ob Dravi, tik ob fascinantnem gradu Viltuš, omogoča ne le rečno supanje, jadranje in vožnjo s kanuji, ampak tudi masažo v dvoje. Dravski rafting s tradicionalnim splavi je na voljo vsem zainteresiranim deležnikom poročnega butičnega zelenega razkošja.

Zeleno razkošje čistega sveta je glavni odtis digitalnih vplivnežev, sodobnih zelenih nomadov.

Osupljivi pragozd Šumik – svetovna poročna destinacija

Naš cilj je, da smo prva izbira za naše idealne stranke. Naši ugledni zeleni raziskovalci so zagovorniki poročne naravovarstvene dobrodelne kampanje NATURA 2020 ZA ČISTI SVET, s katero podpiramo globalno FILANTROPSKO TEKMOVANJE za čisti planet. Junaki ljudskih src kronajo svoje poročne obljube z medenimi tedni na sončni strani Evrope, v Sloveniji, prvi zeleni deželi na svetu. Tukaj odkrijejo osupljiv pragozd Šumik, ki leži samo 30 km proč od najstarejše vinske trte na svetu, tj. Guinnessove rekorderke Modre kavčine.

Naše otrokom prijazno Unicefovo mesto Ruše je le 125 km oddaljeno od Ljubljane, zelene prestolnice Slovenije, ki slovi kot mesto heroj. Univerzitetno mesto Maribor pa je od nas oddaljeno samo 13 km.

Ruše so idealna zgodovinska in geografska poročna destinacija zelenega ekosistema Pohorje-Drava-Kozjak. Tu je bila ustanovljena prva gimnazija na Štajerskem. V Dravski dolini smo premagali vojsko turškega sultana Sulejmana Veličastnega, medtem ko je bil zelo blizu falske pečine začel največji pobeg zavezniških vojnih ujetnikov v 2. svetovni vojni, t. i. Vranov let.

Naravovarstvena dobrodelna zaveza NATURA 2020 ZA ČISTI SVET je namenjena ohranjanju trajnostne naravne, kulturne in bajeslovne dediščine ob podpori visoke tehnologije obogatene resničnosti, ki omogoča 3D modeliranje pohorske pripovedke o povodnem možu Jezerniku, čigar 6 m visoki naravno izklesan marmorni portret najdemo ob 24 m visokem slapu Veliki Šumik, najvišjem slovenskem slapu na nekarbonatnih tleh, ki se nahaja v 19 ha velikem pragozdu Šumik. Imaginacija je notranji mir, ki ga prinaša zlitje s frekvenco žuborečega toka vode.

Okoljski digitalni odtis delimo s svetom digitalnih vplivnežev s ptičje perspektive. Na voljo je namreč fotosafarijski realistični gozdni pobeg, med katerim se povzpnemo do panoramske točke slapa Veliki Šumik po zahtevni ferati Holcarska pot. Ravbar pečino ter portrete razbojniškega kralja in njegove neveste fotografiramo lateralno, kar je mogoče tudi ob slapu Veliki Šumik, kralju vodnega kroga Črno jezero–Črno morje. V tlorisu pa se razkrije zlati rez marmornega portreta povodnega moža Jezernika.

Gorska rečica Lobnica je pohorska začarana Trnuljčica s čisto mineralno vodo, ki jo ujamemo v fotografski objektiv s stranskimi pogledi. Po najdaljši slovenski planinski brvi, dolgi 14,5 m, pridemo do visečega mostu, po katerem prečkamo kanjon Lobnice.

Ogled kaskad slapišča Verna je vmesna fotosafarijska možnost za ovekovečenje zlatega reza, če smo ob pravem času na pravem mestu. To je mogoče ob rani zori ali zatonu sonca. Ostanke najdaljše vodne gozdne gondole Lobniška riža najdemo v zahodnem krožišču Ruš.

Navdušeni sledilci nagradijo medijski odtis digitalnih vplivnežev, saj se slednji pod vodstvom nas, lokalnih legend, naučijo upravljati okoljsko znanje o trajnostnem zelenem razkošju po nauku o modrosti Gnothi seauton. Digitalni vplivnež oziroma ambasador pragozda Šumika postane vsakdo, ki nas podpira, saj 99,99 % ljudi še nikoli ni bilo v nobenem pragozdu, kaj šele, da bi ga filantropsko rešili z donacijo v dobro projekta NATURA 2020 ZA ČISTI SVET.

Ni dovolj čutiti in živeti z naravo, zakladnico zelenega razkošja. Potrebna so znanja o ekonomiji etike kreposti, tj. trajnostnem/intenzivnem zdravilskem prenosu nauka/zaveze v prakso. Na ta način pričnemo spoznavati samega sebe skozi proces rezoniranja in terapevtskega prebujanja prvinske lastne podobe/imaginacije.

Slovenski jezik je od nekdaj trajnostno tridimenzionalen, vključuje tudi trajnostno dvosmerno dvojino, ki daje pečat jezikovnemu razkošju. Smo edini dvomilijonski narod na svetu s tovrstnim komunikacijskim orodjem, kar so digitalne sanje, saj umetna inteligenca algoritma dvojine v industrijske in vojaške namene ne more ustvariti. Ravna se namreč v skladu z etiko ekonomije obsega, namesto da bi upoštevala kulturni dialog ekonomije etike kreposti, ki jo oznanja nauk o modrosti Gnothi seauton, s katerim prebujamo razkošje lastne osebnostne blagovne znamke, ne zgolj korporativno integriteto.

Tovrstna spoznanja se odražajo na mednarodni kolesarski sceni, saj smo Slovenci s Primožem Rogličem in Tadejem Pogačarjem svetovni kolesarski fenomen. Udeleženci delavnice rezoniranja kolesarimo dvosmerno. Iz otrokom prijaznega Unicefovega mesta Ruše se odpravimo do krajinskega parka Mariborsko jezero in čokoladne vasi ob Dravi ter nazaj po isti mednarodni kolesarski poti, da zjutraj ujamemo sončni vzhod in zvečer zahod. Zarja in zaton svetlobe sta dialektični dvojezični koncept/dialog narave.

Čista narava je vir čiste energije, pogonskega agregata čistega/živega slovenskega jezika, ki se trajnostno ohranja tudi skozi inovativni poslovni model rezoniranja Gnothi seauton, ki vključuje slovenski dialog s čistim svetom/univerzumom/planetom. Nimamo črnega zlata, imamo pa zeleno razkošje, raj na zemlji, ki daje plodove ob podpori bogatega slovenskega znanja.

V neskončnosti poznavanja/ohranjanja dialoga smo omejeni zgolj s čistim okoljem, virom čiste frekvence praizvora. Jezikovna struktura nauka o modrosti Gnothi seauton je čisti kristal/diamant, ki z leti ohrani nedosegljivo, nepredstavljivo vrednost. Ni ga junaka, ki bi upal izdati gensko strukturo slovenskega dialoga/jezika, katerega koda trajnostno vibrira.

Nizkoogljični odtisi služijo dialogu s čisto naravo. Čisto okolje/jezikoslovje je kakovosten prevodnik čiste filozofije/narave rezoniranja. Čisti/nebesni nauk/prostor/mir padajo na plodna tla. Od nekdaj je slovenski dialog trajnostno v harmoniji z dialektičnim sistemom planetarnega dialoga/ravnovesja. To potrjujeta biotska in jezikovna raznovrstnost. Vsaka cvetlica/vibracija je blagodejno zvočno/barvno zdravilo.

V lastno zavezo/podobo Gnothi seauton verjamemo tako močno, da jo brezpogojno ljubimo, branimo, varujemo in ohranjamo v čisti veri, da smo postavljeni visoko nad obzorji pregrad časa. Obljubo za čisto vest Gnothi seauton uresničujemo z zavezo Natura 2020 za čisti svet. V prvinsko ohranjenem ambientu skrbimo za prebujanje imaginacije (sposobnosti domišljanja, sanjarjenja). Postanite zgled ambasadorja čistega planeta. Sejemo čiste misli, torej darujemo brezpogojno donacijo/imaginacijo. Rešimo sebe, pomagajmo sebi, rešili bomo planet, pomagali bomo svetu čiste energije. Nauk o modrosti Gnothi seauton je način življenja. To je strategija inoviranja lastne vrednosti/podobe. Narava je mati modrosti in naše ogledalo.

Nauk o modrosti Gnothi seauton udejanjamo skozi naravno, kulturno in bajeslovno pohorsko doto. Pragozd Šumik je pohorski kralj gozdov, jelen je kralj divjih pohorskih živali. Povodni mož Jezernik je pohorski Mali princ. Čista pohorska voda je Trnuljčica. Črno jezero je zimska Sneguljčica. Arnika je pohorska razbojnikova nevesta. Slap Veliki Šumik je kralj vodnega kroga Črno jezero–Črno morje.