KAKO ZMAGATI NA VOLITVAH 2022 V VELIKEM SLOGU?

posted in: Uncategorized | 0

Glavno raziskovalno vprašanje, KAKO ZMAGATI NA VOLITVAH V VELIKEM SLOGU?, je tako velikega teoretičnega in praktičnega pomena.

Visoka moralna in etična cena osebnostne blagovne znamke se plača izkustveno, to je po nauku o ekonomiji etike kreposti Gnothi seauton (poznavanje sebe samega). Visoka tržna cena popularnosti osebnostne blagovne znamke je posledica produkta, to je tehnologije osebnostnega razvoja, to je raziskovalnega področja s katerim se vseživljenjsko soočamo.

Cilj preiskave je spoprijeti se z  vzrokom poraza oziroma posledico nepoštene, organske zmage. Konkurenca nas skuša zriniti s trga. To pa počne običajno na nepošten način. Z medijskim in stvarnim ogrožanjem, s katerim ogroža telo in življenje.

Zdrav slog vodenja poslovni procesov rezoniranja izhaja iz brezpogojne ljubezni. Ljubezen je tista motivacijska silnica, ki pomaga sestaviti poraz v zmago. Ki pomaga preboleti bolečino ob nepoštenem početju konkurence.

Ljubezen sestavljajo samostojna in pomožna vedenja:

  • Biti
  • Početi
  • Imeti

Ljubezen ni mogoče igrati, to so fiksne vloge:

  • Moškost
  • Ženskost
  • Otroškost

https://www.youtube.com/watch?v=5YFV719iOZM

Bolno ambicioznega konkurenta spoznamo na daleč. Njegov napuh, kaže nezadovoljeno potrebo po ljubezni. Želi si močne ljubezni, na ljudstvu želi zdraviti naravni deficit ljubezni, to je naravni primanjkljaj pripadnosti. Morda celo potrebo po spoštovanju in ugledu. Toda priljubljenost/ljubezen/popularnost je pristna ali pa je ni, saj brezpogojna ljubezen traja večno, napihnjen balon dobrega imena pa hitro poči, običajno ne prepozna zdrave konkurence ter jo kvalificira za sovražnika. Tako si izkoplje jamo po principu, da se ujame v past uspešnosti tisti, ki drugemu jamo koplje. Pravijo, kar sejemo, žanjemo.

Naš vrli župan Ruš iz mandata 2014-2018, je temu rekel: »Kdor seje vihar, žanje burjo«. Ker pa življenje vrne kar delimo, bo občutil na lastni kožo bolečino in krivico, ki jo je bil sposoben ustoličiti na nečloveški način, to je z JNMV. Isto bolečino in krivico bo odkrila županja Ruš, kraljica mandata 2018-2022. Kdor pomaga drugemu jamo kopati sam vanjo pade. Zaplet po načrtu konkurence je treba razstaviti in sestaviti, da se utrdimo v ljubezni do kraja zločina.

Rad imam Ruše, radi imamo Slovenijo. Radi živimo v Evropski uniji, torej je treba presekati stare korenine, vzorce bratskega deljenja oblasti po stricih z VIP interesi.

https://www.youtube.com/watch?v=3DlL59ctTWY

Ljubezen naplavi imaginacijo, to je potrebno strast do kockanja. Poklicna ljubezen do kockanja, to je modrosti/strasti, se naplavi brezpogojno, to je iz hobija. Vsak dan se ljudje ljubimo na različne načine, toda paziti je treba nase ko izpostavimo lastno podobo na trgu nepopolne konkurence, ki kocka brezpogojno, to je lahko tudi neusmiljeno, samomorilsko.

Kockati je treba:

  • Zdravorazumsko
  • Rezonirajoče
  • Inovativno

Običajno se kocka za prestiž, ugled. Investicijski poker se igra za velik denar. Namišljena avtoriteta ni realna avtoriteta. Maska dobrega namena prej ali slej posuši roko v marmeladi. Kockati pomeni tekmovati. Razviti sposobnosti domišljanja, sanjarjenja v praksi. Kockanje je preizkus močne osebnosti, to je zrelostni izpit iz osebnostnega razvoja, test imaginacije.

Če vas zanima kako se sanjski veliki met, to je vseživljenjska zmage v velikem slogu, realizira v realnem času na spolzkem terenu politike, potem vam podarimo izkustveni know-how.

 

Izmenjava dobre prakse je RRD izsledek, dosežen s prakticiranjem lastne imaginacije:

  • Prve neposredne lokalne volitve za župana Ruš leta 1994
  • Volitve za župana Ruš leta 2010
  • Volitve za župana Ruš leta 2014

Izmenjava izkušenj:

  • Prve demokratične volitve za predsednika RS 1997
  • Volitve za poslanca DZ RS 2000
  • Volitve za predsednika RS 2012

Kot potrjuje zgodovina smo več kot 25 let testirali vse razpoložljive pristope, ter prišli do know-howa, kako se vseživljenjsko obnašati, da kot kupci političnih propagandnih orodij ne plačamo previsoke cene.

V ekipi imamo najmanj pet ljubiteljev krogov visoke politike kot tudi mlade lokalne adute, zaradi česar menimo, da imamo zelo dober pregled nad mnenjem,  ki ga delimo, saj ga ne gre podcenjevati. Če nimate konkurenčne paradigme, ne paradirajte ne trgu globoke države.

Ne bomo sicer vsi leta 2020, ko bodo hkrati lokalne, državnozborske in predsedniške volitve, postali izvoljeni predstavniki ljudstva, lahko pa dodamo svojo ljubezen, to je pozitivno energijo, ki bo, tako lokalno kot nacionalno, presekala začarani krog parlamentarne demokracije, obvoda mafijske kraje družbene blagostanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.